album cover
Bon menú
3
Vocal
Bon menú adlı parça {albumName} albümünün bir parçası olarak RGB Suports tarafından 26 Mayıs 2023 tarihinde yayınlandıCelebrem
album cover
AlbümCelebrem
Çıkış Tarihi26 Mayıs 2023
FirmaRGB Suports
Melodiklik
Akustiklik
Valence
Dans Edilebilirlik
Enerji
BPM123

Krediler

PERFORMING ARTISTS
Quartet Mèlt
Quartet Mèlt
Performer
COMPOSITION & LYRICS
Dominio popular
Dominio popular
Songwriter

Şarkı sözleri

Cambrer! Senyor?
Cambrer! Senyor?
Què hi ha per avui? Un bon menú!
Vermut amb olives, patates fregides,
ous, cervell i fetge amb sang,
llebre i bon vi blanc.
Perdoni, què ha dit?
Vermut amb olives, patates fregides,
ous, cervell i fetge amb sang,
llebre i bon vi blanc.
Sopa a la bullabessa,
truita a la francesa i puré de rap, consomé amb petxines,
gran guisat al parisien i ous fets al gratén.
La sopa com ha dit que era?
Sopa a la bullabessa,
truita a la francesa i puré de rap, consomé amb petxines,
gran guisat al parisien i ous fets al gratén.
Pollastre rostit, molt ben rostit, amb amanida.
Bon menú! Bon menú! Bon menú, senyor!
El pollastre podria ser amb patates?
Pollastre rostit, molt ben rostit, amb amanida.
Bon menú! Bon menú! Bon menú, senyor!
Calamars i lluç fregit i pops amb maionesa,
bacallà amb samfaina i gambes a la planxa,
llagosta a l'americana i llom amb sal,
amb sal, amb sal... amb salsa verda.
Bon menú! Bon menú! Bon menú, senyor!
Xampany, xampany, xampany de bona marca,
Bon menú! Bon menú! Bon menú, senyor!
Perdoni, m’ho podria repetir tot? És que no l’estava escoltant...
Calamars i lluç fregit i pops amb maionesa,
bacallà amb samfaina i gambes a la planxa,
llagosta a l'americana i llom amb sal,
amb sal, amb sal... amb salsa verda.
Bon menú! Bon menú! Bon menú, senyor!
Xampany, xampany, xampany de bona marca,
Bon menú! Bon menú! Bon menú, senyor!
I què tenim per postres?
Fruita variada, fresca i escollida,
confitura d’albercoc amb un dit de rom. Rom!
Fruita variada, fresca i escollida,
confitura d’albercoc amb un dit de rom.
Crema, bunyolets de nata,
o bé una cristina de pa de pessic i de xocolata,
un tall de formatge blanc i mel i mató.
Crema, bunyolets de nata,
o bé una cristina de pa de pessic i de xocolata,
un tall de formatge blanc i mèlt i mató.
I després un gelat i un cafè i que us faci bon profit!
Written by: Dominio popular
instagramSharePathic_arrow_out􀆄 copy􀐅􀋲

Loading...