album cover
Sa3aat
23
Hip-Hop/Rap
Sa3aat was released on December 1, 2020 by Modissa - Adel Mohamed as a part of the album Sa3aat - Single
album cover
Release DateDecember 1, 2020
LabelModissa - Adel Mohamed
Melodicness
Acousticness
Valence
Danceability
Energy
BPM75

Credits

PERFORMING ARTISTS
Adel Mohamed
Adel Mohamed
Performer
COMPOSITION & LYRICS
Adel Mohamed
Adel Mohamed
Songwriter

Lyrics

كلو يشبه بعضه وتفضل انت فجنب لوحدك
بحس بوحده فبضحك قد ما هزعل مش هسامحك
بعدك حسيت بنفسي اللي اترمتلك لما غبت
وبهتت ملامحي ودابت فيا عشان عشمت وسبت
تفضل تشكي لنفسك طول الليل مابيكفيك
زعلان عشان شايفينك بس محدش حاسس بيك
نسيوني فتاني يوم من يومها منستهمش حتي
جربت كل حاجه تنسي مش ناسي اللي عدي
اعقل كلامك بص حالك غريق فوسط احزانك
مابيحلالك حاجه كلامهم كان سم فاوهامك
والبعد اللي يزيد عنه هزيد هبقاله غريب وبعيد
ازاي بعد ماباعك مش عاوز يتعامل زي الغريب
ساعات ببص تحتي الاقي ناس والاقيني عالي
ساعات بخاف الاقي نفسي زيهم او عادي
وهثبت كل حاجه بس لما اوصل لحاجه
ساعات بغيب عن نفسي وكل دا وهم في خيالي
----------------------
ch :
زيد البعد بس عشان للي اتبقي منك يفضل
مش شبهك شيل همك وابعدهم عنك يهتخسر
سبنا ناس كسرتنا مثلنا قولنا تمام وبخير
وكل ثانيه توجع فينا سنه زاد الوجع كتير
رفضت انساها فقلت هبعد شلت كتير فقلت هكتب
كان سبب وقوعي بس هوة ان انا معرفتش اكدب
مش لاقي حاجه تخفف انا عايش مابين احزاني
وحيد ولو كل الناس دي جمبي اقرب حد ليا رماني
----------------------
v2 :
اخرتها موتة تنسي اهون معيش ونا كاره نفسي
واهو اللي الناس كانت حباه بقا دلوقتي منسي
صعبانه عليا نفسي من اللي بيحصل فيها
مش قادر اعمل حاجه وشايف كلو بياذيها
في حاجه غلط كل حاجه فشلت
الناس كلها سابتني ومشلاقي اللي يسند
عايش بالعافيه ومشعارف لامتا هعافر
وبموت فكل ثانيه وبقا حالنا يصعب عالاكاقر
وشايل همي وفوق همي انا شايل ياما
بياع كئابة بداري همومي بابتسامه
جسمي في مليون علامه كاره نفسي ونفسي تروح
بص في عيني وشوف الوجع بقا كلو عالمكشوف
متجبش اللوم علي الظروف ولا عالنصيب
دي حجج بس انت اللي حبيت انك تسيب
كان سهل اكسرهم ودايما بعمل باصلي معاهم
جربت اني اوجعهم زي ماعملو مشعارف انساهم
----------------------
ch :
زيد البعد بس عشان للي اتبقي منك يفضل
مش شبهك شيل همك وابعدهم عنك يهتخسر
سبنا ناس كسرتنا مثلنا قولنا تمام وبخير
وكل ثانيه توجع فينا سنه زاد الوجع كتير
رفضت انساها فقلت هبعد شلت كتير فقلت هكتب
كان سبب وقوعي بس هوة ان انا معرفتش اكدب
مش لاقي حاجه تخفف انا عايش مابين احزاني
وحيد ولو كل الناس دي جمبي اقرب حد ليا رماني
Written by: Adel Mohamed
instagramSharePathic_arrow_out􀆄 copy􀐅􀋲

Loading...