album cover
TOXIC
Hip-Hop/Rap
TOXIC was released on January 3, 2026 by EZE Records GR as a part of the album MISMATCH - EP
album cover
Release DateJanuary 3, 2026
LabelEZE Records GR
LanguageGreek
Melodicness
Acousticness
Valence
Danceability
Energy
BPM61

Credits

PERFORMING ARTISTS
EZE EZE
EZE EZE
Background Vocals
COMPOSITION & LYRICS
EZE EZE
EZE EZE
Songwriter
PRODUCTION & ENGINEERING
RIESCO
RIESCO
Assistant Producer

Lyrics

Bro δεν σ'αγαπαει αυτή σε παίζει
Bro σου τα φοράει αυτή δεν παίζει
Έρχεσαι για μένα ξέρεις τι παίζει
Ρώτησες για μένα μα το παίζουνε κινέζοι
Ya τα άφησα όλα πίσω
Και ιδρώνω πια για εμένα
Ιδρώνω την φανέλα
Είμαι μες στην όαση
Και βλέπω τις πουτανες πια με όραση
Η κοπέλα είναι για σένα
Δεν κοιτάμε μα ακούμε πια το bam
Slum dunk
Η ομάδα μου δεν χάνει πια το map
Bratan
Προσγειώνομαι σε πέτρα
Δεν γλιτωνουμε το κρακ αμάν
Τι θα κάνουμε μεσα σ'αυτο το τρακ
Ya τρώνε attack μοιάζει σαν panic attack
Εχω λαγό για το luck κάνω cut slack
Είναι αργκό και τα bars μέσα σε bars
Ye
Έβλεπα πακους σαν τον εσκομπαρ
Ήμουν μικρός ye
Τώρα δεν άλλαξε κάτι στα φράγκα μα νιώθω χρυσός ye
Γίνομαι μόνο με γιαγκερ
Και στο χέρι μου το Ρο
SKG με τον Riesco
Κάθε beat είναι χοντρό
Βάλε σως μέσα στο μπιτ
Να ναι γεμάτο σαν hot dog
Είμαι στου με 5 dogs
Δεν υπάρχει ούτε μια hoe
Ya άλλαξε η διάθεση και ήρθαμε ακάλεστοι στο πάρτι
Υa έτσι είναι η κατάσταση άμα θες η ζωή να ναι γεμάτη
Ya πάνω κάτω τώρα όλοι την είδαν μανικιεν
Ya αυτή δεν σαγαπαει άκου πάλι το ρεφρέν
Bro δεν σ'αγαπαει αυτή σε παίζει
Bro σου τα φοράει αυτή δεν παίζει
Έρχεσαι για μένα ξέρεις τι παίζει
Ρώτησες για μένα μα το παίζουνε κινέζοι
Ya τα άφησα όλα πίσω και ιδρώνω πια για εμένα
Ιδρώνω την φανέλα
Είμαι μες στην όαση και βλέπω τις πουτανες πια με όραση
Η κοπέλα είναι για σένα
Δεν κοιτάμε μα ακούμε πια το bam slum dunk
Η ομάδα μου δεν χάνει πια το map bratan
Προσγειώνομαι σε πέτρα δεν γλιτωνουμε το κρακ
Αμάν τι θα κάνουμε μεσα σ' αυτό το Τρακ
Νιώθω παλιατζής
Ανεβάσουμε κι άλλο pitch
Στο στούντιο ήπια 5 G's
Σε 5 ώρες με τους G's
Δεν είμαστε απ'την police
Μα εγω' ήρθα γι αυτά τα G's
Δεν είμαστε απ'την Green peace
Γιατί γαμαμε pussy bitch ya
Ή κόκκινη σημαία έχει κάτσει μακριά μα με κοζαρει για να πάω να την πάρω
Αφού δεν με γουστάρει γιατί στέλνει
Για να πάω να την πάρω
Δεν πρόκειται να φύγω από το στούντιο
Θέλω να αλλάζω flows πριν τελειώσω καν το γάρο
Παίρνει τζούρα απ'το το τσιγάρο
Βγάζει φλόγες απ'τη μύτη σαν το δράκο
Δοκιμάζει 10 στάσεις σαν κομάντο
Δεν με ξέρει δεν θα κάνει αυτή κουμάντο
Έρχεται με παίρνει με το αμάξι από το σπίτι και εγω' φεύγω απ'το παράθυρο το σκάω σαν το ραμπο
Μου λέει δεν ξέρει τίποτα και πρέπει να της μάθω
Κοριτσάρα μου εδώ θα κάνεις λάθος
Εδώ είναι βαλκάνια δε είμαστε στο Ναρκος
Τα λεγε ο Νασος
Έχω πάντα στο μανίκι έναν ασσο
Δεν μαθαίνω κάτι άμα θα νικήσω
Όλα είναι στο δεξί μου άμα χάσω
Άμα πεις κάτι για μένα θα σε σβήσω
Δεν με νοιάζει άμα κοιτάζετε τον ήλιο
Εδώ πάνω μια ζωή για λίγο βρεχει
Θέλει λέει στο ποτήρι λίγο μισό
Μα γω φέτος ήρθα για να σε γααααα
Bro δεν σ'αγαπαει αυτή σε παίζει
Bro σου τα φοράει αυτή δεν παίζει
Έρχεσαι για μένα ξέρεις τι παίζει
Ρώτησες για μένα μα το παίζουνε κινέζοι
Ya τα άφησα όλα πίσω και ιδρώνω πια για εμένα
Ιδρώνω την φανέλα
Είμαι μες στην όαση και βλέπω τις πουτανες πια με όραση
Η κοπέλα είναι για σένα
Δεν κοιτάμε μα ακούμε πια το bam slum dunk
Η ομάδα μου δεν χάνει πια το map bratan
Προσγειώνομαι σε πέτρα δεν γλιτωνουμε το κρακ
Αμάν τι θα κάνουμε μεσα σ'αυτο το τρακ
Written by: EZE EZE
instagramSharePathic_arrow_out􀆄 copy􀐅􀋲

Loading...