album cover
NEBEL
6
Pop
NEBEL was released on May 29, 2026 by Ganz Durchanand as a part of the album NEBEL - Single
album cover
Release DateMay 29, 2026
LabelGanz Durchanand
LanguageGerman
Melodicness
Acousticness
Valence
Danceability
Energy
BPM89

Credits

PERFORMING ARTISTS
jannemacher
jannemacher
Vocals
Stephan Ebn
Stephan Ebn
Drums
Toni Hinterholzinger
Toni Hinterholzinger
Keyboard Synth
Ilya Khenkin
Ilya Khenkin
Tuba
Benjamin Jung
Benjamin Jung
Trombone
Ulrike Goebel
Ulrike Goebel
Saxophone
Stefan Schalanda
Stefan Schalanda
Trumpet
COMPOSITION & LYRICS
jannemacher
jannemacher
Composer
PRODUCTION & ENGINEERING
Stephan Ebn
Stephan Ebn
Producer
Marco Hauer
Marco Hauer
Graphic Design
Toni Hinterholzinger
Toni Hinterholzinger
Recording Engineer

Lyrics

Da Nebel liegt auf der Straß
I fahr so schnej und so weit i seng konn
doch ois is as säjbe, i dauch ob
Kennst du des dumpfe laare Gfui,
ned do zum sei, wo du eigentlich sei soist?
Wennst di plogst und frogst,
warums am End vom Tog doch ned hihaut
I hobs versuacht so hizumdrahn,
dass koana spannt, wie lang i eigentlich weg war
Doch mir bleibt koa Zeit, i schoit as Fernlicht ei,
wui wieder zruck zum Ofang
Da Nebel liegt auf der Straß
I fahr so schnej und so weit i seng konn
doch ois is as säjbe, i dauch ob
die Straß verschwimmt, woaß ned wos auf mi zuakimmt
Da Tank is voi, doch i bin laar
Da Motor rennt und i verpenn jede Ausfahrt
I sauf Kaffee wia bläd, mei Mogn konns ned versteh,
wia meine Augn no aufsan
Konn ned moi kurz in Spiagl schaun,
weil i’s ned pack, wos si do hinter mir aufstaut
i druck so fest aufs Gas, wui nur no weg und fahr ins Nirwana
Da Nebel liegt auf der Straß
I fahr so schnej und so weit i seng konn
doch ois is as säjbe, i dauch ob
die Straß verschwimmt woaßt ned wos auf mi zuakimmt
Da Nebel er hoit mi wach
I kimm ned o
I woid doch pünktlich sei
Es war ned as Erste moi, dass i wieder auf da Streckn bleib
I war so schnej dro
und hob mi umsonst beeilt
(Kennst du des dumpfe laare Gfui, ned do zum sei wo du eigentlich sei soist?)
Da Nebel er hoit mi wach
Bleib i liaba do, bevor i fahr und gar ned o kimm?
Kimm i liaba z’spad, bevor i start und am nächsten Bam heng?
Verlier i liaba Zeit und bleib am lem, bis sich da Nebel auflöst?
Weil di Sonn boid wieda scheint (oh oh ohooh) die Sonn scheint
Liaba bleib i do, bevor i fahr und gar ned o kimm
Liaba kimm i z’spad, bevor i start und am nächsten Bam heng
Liaba ned überhoin und locker bleim, weils ned drauf o kimmt
Loss i ma liaba Zeit und bleib do steh, bis sich da Nebel auflöst
Written by: Jan Wannemacher
instagramSharePathic_arrow_out􀆄 copy􀐅􀋲

Loading...