Lyrics

Hey du Ja du Genau du Hey du Ja du Genau du Du worst fir mi romeo I wor fir di wie julia Doch auf wolke 7 Is no koana bliem Weil gseng hab i des a Wenn amol da wind se draht Had das schicksal uns verstraht Damals war es nur a naiver schwurr Doch wir stehn no heid dazua Oimol im joar Treffpunkt beim see Seng wir uns zwoa Egal obs wedda schei Oimaol im joar zu 1000% He du i gfrei mi auf diesen moment Oimol im joar Konn sei wos wüü Nimm mir nix for Es gibt nur oi ziel Oimol im joar bine ganz zu verlieren I will oimol gspirn 364 dog im joar Duare, mache, und schau das alles klor I lass alls lieng und steh fia des wiedersehn Vo uns zwoa Oimol im joar Treffpunkt beim see Seng wir uns zwoa Egal obs wedda schei Oimaol im joar zu 1000% He du i gfrei mi auf diesen moment A herzensangelegenheit A seelenstreicheleinheit I würd himmel und hölle bewegen Um des oimol im joar zu erleben Oimol im joar Treffpunkt beim see Seng wir uns zwoa Egal obs wedda schei Oimaol im joar zu 1000% He du i gfrei mi auf diesen moment Oimol im joar Konn sei wos wüü Nimm mir nix for Es gibt nur oi ziel Oimol im joar bine ganz zu verlieren I will oimol gspirn
Writer(s): Alfred Jaklitsch Lyrics powered by www.musixmatch.com
instagramSharePathic_arrow_out